Nyt tästä blogista alkaa sitten olla jotain ihan konkreettista hyötyä, ja tulevaisuudessa tulee varmaan kirjoitettuakin enemmän - ja järkevämpää asiaa.

Syy? No minä istuin tänään ekaa päivää koulunpenkillä, ekaa kertaa sitten neljään vuoteen. Hain ja pääsin aikuisopistoon suorittamaan autoalan perustutkintoa. Musta tulee ajoneuvoasentaja. Oli hassua, kun olin koko kymmenpäisen ryhmän ainoa nainen. Koulu alkais 29. päivä tätä kuuta, lähiopetusta ja etäopiskelua ja työssäoppimista. Kivaa.

Minähän oon aina ollut vähän poikatyttö, en ole ikinä tajunnut likkojen kotkotuksia ja epäsuoraa kommunikointitapaa. Niin että mitäs hittoa sitä sitten hakeutumaan naisvaltaisille aloille ja työpaikoille? Minä luulen, että kun ja jos hyvä työpaikka löytyy, autoala sopii mulle kuin nyrkki silmään. Eipä ainakaan tarvii koko aika hymyillä ja tarkistaa onko meikit hyvin, hah.