Katsastus nimittäin.

Ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin: kaikki oli muuten ihan kunnossa, mutta hylsy tuli kuskin puolen alapallonivelestä tukivarsineen. Siellä oli liikaa väljää. Odottakaas kun kaivan mun yllättyneen ilmeen tuolta taskunpohjalta. Näiden eekolmenelosten kanssa saa olla ihmeissään, jos alapallonivelet kestää kauemmin kuin vuoden, etenkin jos on tuommoinen painavanpuoleinen kuusipyttyinen kone.

Pari muuta korjauskohdetta löytyi apparin puolelta edestä, jossa jarruletku tekee ihmeellisen mutkan, sekä samalta puolelta takaa, jossa helmakotelo on vähän luvattoman paljon ruosteessa. Mutta ne eivät sinänsä olleet hälyttäviä juttuja, korjauskehotuksia vain. Lisäksi jarrut eivät pitäneet ihan tasaisesti, mutta katsastuskonttorin setä selitti sen johtuvan todennäköisesti siitä, kun jarruremontti on tehty ihan vasta eivätkä osat ole vielä hakenneet lopullista paikkaansa.

Tänään meinasin maalata loppuun sen etusäleikön rungon.