No niin. Nyt on konepellin nurkka ja A-pilarit korjattu maalien osalta. Kauanhan siinä menikin, pääasiassa siksi, koska mua laiskotti. Pitää vielä vetäistä hiontavaha vai mikä olikaan pintaan niin muuttuu tuo mattapinta kiiltäväksi.

Vasen A-palkki, tästä lähdettiin:

20140307_173823-normal.jpg

Vanhat maalit veks:

20140420_130853-normal.jpg

Ja uutta pohjamaalia pintaan:

20140420_132952-normal.jpg

Tästä ei kovin nättiä saanut, mutta parempi se on nyt:

20140513_092932-normal.jpg

Ja sitten oikea A-pilari. Mulla ei ole tallessa Ennen-kuvaa, mutta tässä kuva matkan varrelta sekä Nyt-kuva:

20140420_130924-normal.jpg

20140513_093001-normal.jpg

Sitten se konepelti. Tältä se näytti, kun ostin auton:

20140307_173832-normal.jpg

Siinä oli iso lovi, jonka alta löytyi kiva kokoelma ruostetta. Sitä paskaa irtosi hioessa varmaan kilon verran. Konepellin nurkasta oli rouhaistu pala rälläkällä ja siihen päälle oli vetäisty maalit - ihan oikean sävyiset kylläkin. Se ei tosin tehnyt tyhjäksi sitä, että konepellin vasen reuna oli altapäin umpiruosteessa. Ja miksei tuota koloa ollut voitu paikata vaikka lasikuitukitillä, miksi siihen piti jättää tuommoinen typerän näköinen lovi?

Joka tapauksessa, tässä lopputulos:

20140513_092919-normal.jpg

Teippi - siiven tyvi - puuttuu vielä.

Ja konepellin etureuna:

20140513_092941-normal.jpg20140513_092953-normal.jpg

BTCF jäsenkortti sekä Member-tarra tulivat myös postissa männäviikolla. Kortti meni lompsaan ja tarra takalasiin. 8)

20140513_141751-normal.jpg