No niin. Nyt on konepellin nurkka ja A-pilarit korjattu maalien osalta. Kauanhan siinä menikin, pääasiassa siksi, koska mua laiskotti. Pitää vielä vetäistä hiontavaha vai mikä olikaan pintaan niin muuttuu tuo mattapinta kiiltäväksi.
Vasen A-palkki, tästä lähdettiin:
Vanhat maalit veks:
Ja uutta pohjamaalia pintaan:
Tästä ei kovin nättiä saanut, mutta parempi se on nyt:
Ja sitten oikea A-pilari. Mulla ei ole tallessa Ennen-kuvaa, mutta tässä kuva matkan varrelta sekä Nyt-kuva:
Sitten se konepelti. Tältä se näytti, kun ostin auton:
Siinä oli iso lovi, jonka alta löytyi kiva kokoelma ruostetta. Sitä paskaa irtosi hioessa varmaan kilon verran. Konepellin nurkasta oli rouhaistu pala rälläkällä ja siihen päälle oli vetäisty maalit - ihan oikean sävyiset kylläkin. Se ei tosin tehnyt tyhjäksi sitä, että konepellin vasen reuna oli altapäin umpiruosteessa. Ja miksei tuota koloa ollut voitu paikata vaikka lasikuitukitillä, miksi siihen piti jättää tuommoinen typerän näköinen lovi?
Joka tapauksessa, tässä lopputulos:
Teippi - siiven tyvi - puuttuu vielä.
Ja konepellin etureuna:
BTCF jäsenkortti sekä Member-tarra tulivat myös postissa männäviikolla. Kortti meni lompsaan ja tarra takalasiin. 8)
Kommentit